راهی (آثار راهی چوپانانی)
راهی (آثار راهی چوپانانی)

راهی (آثار راهی چوپانانی)

*259* از مناره‌ها تا ناقوس‌ها

*259* از مناره‌ها تا ناقوس‌ها

من‌ از مناره‌ها می‌آیم‌

            که‌ با تو

                        چندین‌ سال‌ میلادی‌

                                    فاصله‌ها دارند

من‌ از گنبدهای‌ طلایی‌

            و از کبوتران‌ سپید سبک‌بال‌ می‌آیم‌

                        که‌ از هراس‌ صدای‌ مؤذّن‌ها پرواز می‌کنند

و تو

            از ناقوس‌ها می‌آیی‌

                        که‌ با من‌ چندین‌ سال‌ هجری‌

                                    فاصله‌ها دارند

آیا به‌ تو نگفتم‌ هرگز

            من‌ نیز دلی‌ دارم‌

                        در سینه‌ای‌ پرمحبّت‌

                                    که‌ بر روی‌ آن‌

                                                می‌توان‌ صلیب‌ کشید؟

محمّد مستقیمی - راهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد