راهی (آثار راهی چوپانانی)
راهی (آثار راهی چوپانانی)

راهی (آثار راهی چوپانانی)

*202* رقص‌ چوب‌

*202* رقص‌ چوب‌

من‌ از عشق‌ آن‌ خوب‌ را دوست‌ دارم‌

من‌ آن‌ خوب‌ محبوب‌ را دوست‌ دارم‌

دل‌ خوب‌ خود را شپردم‌ به‌ خوبان‌

تو خوبی‌ که‌ من‌ خوب‌ را دوست‌ دارم‌
تو مضمون‌ پنهان‌ در ایهام‌ شعری‌

مضامین‌ محجوب‌ را دوست‌ دارم‌
من‌ از پشت‌ یک‌ آسمان‌ خشک‌سالی‌

نم‌ خاک‌ مرطوب‌ را دوست‌ دارم‌

من‌ از نسل‌ توفان‌ و هم‌زاد موجم‌

ضمیر پرآشوب‌ را دوست‌ دارم‌

من‌ از بوی‌ پیراهن‌ و روی‌ یوسف‌

تب‌ چشم‌ یعقوب‌ را دوست‌ دارم‌

و من‌ در هجوم‌ چلیپایی‌ عشق‌

مسیحای‌ مصلوب‌ را دوست‌ دارم‌

به‌ جشن‌ محبّت‌ به‌ دارم‌ بیاویز

که‌ من‌ رقص‌ با چوب‌ را دوست‌ دارم‌

محمّد مستقیمی - راهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد