راهی (آثار راهی چوپانانی)
راهی (آثار راهی چوپانانی)

راهی (آثار راهی چوپانانی)

*296* هاپ‌ هاپ‌

*296* هاپ‌ هاپ‌

به روش تعاونی سرودیم: من و زهتاب و فرید

دل‌ در خیال‌ عکس‌ تو را چاپ‌ می‌کند

چندیست‌ در فراق تو تاپ‌ تاپ‌ می‌کند

این‌ سگ‌پدر کی‌ است‌؟ که‌ همراه‌ می‌بری‌

تا می‌کنم‌ نظر به‌ تو هاپ‌ هاپ‌ می‌کند

در پیرهن‌ دو توپ‌ نهان‌ کرده‌ای‌ که‌ دل‌

با یاد آن‌ دوتا هوس‌ کاپ‌ می‌کند

عقد من‌ و تو را که‌ چنان‌ هم‌ نیاز نیست‌

شیخ‌ ار نکرد جان‌ دلم‌ پاپ‌ می‌کند

در خواب‌ از لبت‌ لب‌ من‌ بوسه‌ می‌مکد

چون‌ کودکی‌ که‌ حمله‌ به‌ تی‌تاپ‌ می‌کند

ما در قفای‌ قافیه‌ لب‌تشنه‌ سوختیم‌

ناچار شعر میل‌ به‌ کولاپ‌ می‌کند

نوشابه‌ می‌شدی‌ به‌ کفش‌ کاشکی‌ "زفر"

وقتی‌ دلش‌ هوای‌ سون‌آپ‌ می‌کند

محمّد مستقیمی - راهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد