راهی (آثار راهی چوپانانی)
راهی (آثار راهی چوپانانی)

راهی (آثار راهی چوپانانی)

*413* بامن بمان

*413* بامن بمان

 

از پیش من برو

با دستانت

 با انگشتانت

که آیت بلند آسمان‌هاست

و شاخه‌ی پربار طراوت

«مزرع سبز فلک» را

از پیش من برو

با پاهایت

با گام‌هایت

که در پویش ابرها

به صلابت مناره‌هاست

و آهنگ موزونش

اذان میلاد است

که به پژواک می‌رسد

از پیش من برو

با چشمانت

با نگاه‌های نگرانت

که همیشه طالبند

چون تشنه‌ی کویر

لب جویبار را

و سیاهی یلدا

 هلال را

از پیش من برو

با صدایت

با آوایت

که نغمه‌ی عود نکیساست

در تار و پود روح اساطیر

و ماورای سمفونی‌هاست در من

از پیش من برو

با تمامیت جسمت

وتمامیت شهواتت

و با من بمان

با تمامیت روحت

و تمامیت احساست

محمد مستقیمی - راهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد